masal...

Yağmur damlıyor usul usul kaldırımlara..Ufacık göller birikiyor yüreğimdeki göllere benzer.Burnum camla beraber,hafif buharlı.Anı defterlerimi açıyorum sayfa sayfa,gün gün.Göl ne muhteşem bir tabiat,çok güzel bir masalın dekoru.Yağmur damlacıklarının oluiturduğu göl.Ne diyordu NOTEBOOK filminde yaşlı adam göle karşı eski sevgilisine:“Sıradan biriyim, herkes gibi bir yaşantım, ortalama düşüncelerim oldu. Kayda değer bir başarım yok ve adım yakında unutulmuş olacak ama saygı duyulacak bir başarım var” . “Bir başkasını bütün kalbimle ve ruhumla sevdim bu bana ömrüm boyunca yeter.”Devam ediyordu yaşlı adam sevgilisine göle karşı sözler söylemeye: “Eğer sen istersen komik olabilirim ya da düşünceli, zeki, cesur; sen ne istersen onu olabilirim. Sen yalnızca ne istediğini söyle, senin için o olacağım” diyen bir âşığa karşı koyabilmek güç müdür, o kız, ona bir şey hissetmiyorsa?''
Yağmur damlıyor yavaş  yavaş acele etmeden..''uyan nazlı,uyan nazlı...bana gelince zaman durmaz mı? uykusuz rüyasız,bana gelince hayat neden masalsız...''ne güzel söylüyorsun,ne geç farkettim sizi sevgili REDD...


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1816 yılında,Baltimore kentinde eski bir tapınağın duvarına yazılmış bir metin...

Habil,Kabil ve İklimya...

Maviyi Soruyordun,Mavi Bir Huydur Bizde