''aylak adam'' ve ben

En sevdiğim yazarlardan birisi olan Yusuf Atılgan'ın ''Aylak Adam'' romanı okumuşunuzdur muhakkak (okumadıysanız mutluka okuyun derim).Romanın kahramı C sıradışı biridir. Herhengi bir işi yoktur. Kendisine miras kalmış evlerin kirasıyla geçinmekte ve kendisini “aylak” olarak değerlendirmektedir. İnsanları yaptığı kalıplaşmış hareketlerden hoşlanmaz. Resim ile ilgilenmektedir ve ressam bir kıza aşıktır. Daha doğrusu hiç tanımadığı ama birgün karşısına çıkacağını bildiği değişik bir insana aşıktır.Hayata normal insanlar gibi bakmaz,onlar gibi düşünmez,kendine özgü bür dünyası vardır.Neden bu romandan bahsettiğimi tam olarak bilmiyorum ama ben de bazen ''Aylak Adam'' olmak istiyorum.Normal insan kalabalığının içinde eriyip gitmek,onlar gibi hayata tek pencereden bakmak istemiyorum...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1816 yılında,Baltimore kentinde eski bir tapınağın duvarına yazılmış bir metin...

Habil,Kabil ve İklimya...

Maviyi Soruyordun,Mavi Bir Huydur Bizde