Biir elmanın yarısı biz ...

"Bir gün gelir, dünyanın bir yerinde yıllarca senin haberin olmadan yaşamış birine bütün hayatını anlatmak istersin…"
  Böyle birini bekliyorum, rüyasının içinde uyabilmek, saçlarınla hayal kurmak, gezinmek, dokunmak, kuş olup konmak gözlerine, bekliyorum seni, gel hayallerime her şeyinle. Dün gece benimleydin, masalımın ‘’bir varmış bir yokmuş’’ cümlesi sendin. ’’Zaman’sız uyudum seninle,’zaman’la uyandım sensiz. Saçların öyle uzundu ki kalbime değdi, toplandım onları kokladım, kokladım bir daha kokladım. Bir vardın, uyandım yoksun, gözlerin benim denizimdi ufku geniş, sözlerin masalımın kelimeleri, sen masalımdın.Seninle yaşıyorum sensiz,        
Biliyorum sen de Nazım’ın şiirlerini seviyorsun, şu şiiri de kaç defa okudun kim bilir: 
Biir elmanın yarısı biz
yarısı bu koskoca dünya.
Bir elmanın yarısı biz
yarısı insanlarımız.
Bir elmanın yarısı sen
yarısı ben
ikimiz... 
Hadi bir daha oku,bu defa hiç tanımadığın beni düşün,hayal kur.Rüyalarıma gir gece  deme ,gündüz deme...Beni sorma,seni düşünmek,seninle yaşamak rüyamdır zaten

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1816 yılında,Baltimore kentinde eski bir tapınağın duvarına yazılmış bir metin...

Habil,Kabil ve İklimya...

Maviyi Soruyordun,Mavi Bir Huydur Bizde