Bugün bizim genel temizlik günümüzdü.Evimizi temizledik ev arkaşımla...(ne kadar iyi temizlediğimiz hakkında bir fikrim yok).Haliyle çok yorulduk...Akşam Kaş'a gidip bir güzel eğlenmeyi planlıyorduk,ama olmadı,Barcelona-Atletico Madrid maçını mı izleyelim,Kaş'a mı gidelim konuusnda kararsızdık,yorgunluğumuzu bahane ederek maçı izlemeye karar verdik.Her zmanki gittiğimiz yere-Volkan'ın Yeri- gidip birer tane bira ısmarladık kendimize. Tarçın(köpek)ve Turuncu(kedi) bizim yanımıza hemen sokuldular.Tarçın arkadaşımı çok seviyor,Turuncu'da beni.Bu arada Turuncu ismini ben koydum bu sevimli kediye.Arkaşım bir şeyler yazarken ben de Rainer Maria Rilke'nin bir şiirini mırıldandım:

"Ve geceler ağır
Dünyamız kopmuş gibi yıldızlardan
Kaymada yalnızlığa...
Hepimiz düşmedeyiz,
Şu gördüğün el de düşüyor.
Nereye baksan o düşüş.
Ama Bir'i var ki, düşenleri tutuyor.
Yumuşak ve sonsuz."

Güzel sohbetler,harika müzikler eşliğinde keyifli bir akşam geçirdik.Hepinize güzel bir gece diliyorum

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1816 yılında,Baltimore kentinde eski bir tapınağın duvarına yazılmış bir metin...

Habil,Kabil ve İklimya...

Maviyi Soruyordun,Mavi Bir Huydur Bizde