Bugün yorucu bir gündü,hazırlıklarla geçen günün ardından yorgun argın eve döndüm. Alanya'dan ayrılma vakti...Biz öğretmenlerin yeterince tatili yok zaten(!).Dur hemen sinirlenmeyin,şaka olduğunu söyleyim de sizin şiddet dolu bakışlarınızdan ve sözlerinizden kurtulayım.... Bu arada Demre'de(Antalya) görev yapıyorum,her zaman bu şirin ilçede sizi ağırlamaktan mutluluk duyarım...Galiba konuyu yine dağıttım,yorgunum,kütüphanemden-kütüphane dediğime bakmayın sadece bir kitaplık var-bir şiir kitabı aldım, okumaya başladım,pek ilgimi çekmedi kitap,onu yerine koyup Özdemir Asaf'ın şiir kitabını elime alıp okumaya koyuldum .Birkaç şirini okduktan sonra birazdan paylaşacağım şiiriyle karşılaştım-daha önce de okumuştum- ve şiiri okurken çok keyif aldım...

Sevmek
Nokta almaz
Çocuklar.

Sevmeye nokta koyan
Sınıfta kalır.

Onun,
Virgülleri vardır
Çocuklar.

Sevmek noktalanmaz;
O, noktadır.

***Hepinize sizin kadar güzel bir gece diliyorum...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1816 yılında,Baltimore kentinde eski bir tapınağın duvarına yazılmış bir metin...

Habil,Kabil ve İklimya...

Maviyi Soruyordun,Mavi Bir Huydur Bizde