Hadi değiştirelim her şeyi-devrim olsun...

Güneş pırıl pırıl...Çarşamba...Üç saatim boştu bugün...Bir şeyler yazmak,paylaşmak istiyordum.Aklıma Notebok filmi geldi,inanın neden geldi bende bilmiyorum,belki ''olmayan sen''senin yüzünden.Bir yandan da Redd söylüyordu Don Kişot...Ne diyordu NOTEBOOK filminde yaşlı adam göle karşı eski sevgilisine:“Sıradan biriyim, herkes gibi bir yaşantım, ortalama düşüncelerim oldu. Kayda değer bir başarım yok ve adım yakında unutulmuş olacak ama saygı duyulacak bir başarım var” . “Bir başkasını bütün kalbimle ve ruhumla sevdim bu bana ömrüm boyunca yeter.”Devam ediyordu yaşlı adam sevgilisine göle karşı sözler söylemeye: “Eğer sen istersen komik olabilirim ya da düşünceli, zeki, cesur; sen ne istersen onu olabilirim. Sen yalnızca ne istediğini söyle, senin için o olacağım” diyen bir âşığa karşı koyabilmek güç müdür, o kız, ona bir şey hissetmiyorsa?''Hadi değiştirelim herşeyi/Devrim olsun bunun ismi/başlıklar değişsin/çirkinlik ve güzellik hepsi/sessiz ol kimse uyanmasın/Bir yudum iç şundan hemen ısınırsın...REDD...şarkıları hikaye gibi,su gibi ...''olmayan sen'',belki kaç kez dinledin bu şarkıyı: Kaçıp evden uzaklara/şehre bakalım aylak aylak/kaçıp gerceklerden uzaklara/Hayallere dalalım teslim olmadan/güzel bir özgürlük var bu gece...Hepinize Don Kişot'uzla güzel bir gün diliyorum

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1816 yılında,Baltimore kentinde eski bir tapınağın duvarına yazılmış bir metin...

Habil,Kabil ve İklimya...

Maviyi Soruyordun,Mavi Bir Huydur Bizde