Keyifli bir gün...

Bugün okulun ilk günüydü-öğrencisiz-. Yani yaz bitti.İlk çalışma günü.Saat 9.00 ,dört yıldır görev yapmama rağmen halen heyecanlı olmam şaşırtıcı bir durum.Haliyle birtakım sorular kafamda.Arabayı çalıştırırken kendi kendime sorular soruyorum:Acaba bu eğitim-öğretim yılı bana hangi sürprizleri getirecek,ne gibi duygular yaşatacak gibi uzayıp giden sorular.Araba kullanırken kafamdan o kadar çok fazla düşünce geçti ki kelimelere dökmekte zorlandım,nihayet okula ulaştım.Yolda dinlediğim müziği birazdan sizinle paylaşacağım,eminim hepiniz bu şarkıyı çok dinlediniz ve çok sevdiniz.Şarkıyı okula gidinceye kadar en az beş kez dinledim.Her defasında ayrı bir duygu denizinde yüzdüm durdum.Yaz hatıraları eşliğinde okulun giriş kapısından adımı atarken o hepimizin bildiği okul kokusu-bu kokunun tarifini size bıraktım-vücuduma yavaş yavaş nüfuz etti.Ve karşılaşma…biraz heyecan gülümseme,merak…Nasılsın soruları,arkasından tatilin nasıldı merakı ve bir de vücudu baştan aşağı süzüp yorumlarda bulunma.Bu arada yazın kilo aldığımı hemen hemen tüm öğretmen arkadaşlarımın söylediğini buraya not düşmek istiyorum, her ne kadar kilo almadığım konusunda ısrar etsem de…İlk karşılaşma heyecanı yerini koyu sohbetlere bırakırken her yerden kahkaha sesleri geliyordu.Sanki iki ay boyunca tatil de değildik de hep beraberdik…Keyifli bir gündü,umarım siz de keyifli bir gün geçirmişsinizdir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1816 yılında,Baltimore kentinde eski bir tapınağın duvarına yazılmış bir metin...

Habil,Kabil ve İklimya...

Maviyi Soruyordun,Mavi Bir Huydur Bizde