güzel şeyler...

Ekim ayındaki insanı büyüleyen güneş,tıpkı gelinliğini  giyen genç kızın o muhteşm görüntüsü...İnsan buram buram güneşi içine çekmek,doldurmak istiyor.Hafif sallanan yapraklar ve duygular...Yaşamak güzel şey be kardeşim...
                                                ***
Bugünlerde bıkmadan usanmadan Eric Clapton dinliyorum,özellikle Layla şarkısını dinlemek kutsal bir melodiyi içine çekmek gibi
                                                  ***
Bu kitabı rastgele buldum.Okulumuzdaki öteki Türkçe Öğretmeninimizin kitaplığında kimsenin yüzüne bakmadığı her halinden belli oluyordu.Yıpranmıştı,bellki bu dünyada değeri anlaşılmayan bir çok şey gibi bunun değeri de bilinmeden öylece duruyordu.Öylesine aldım ve okumaya başladım ve bitirinceye kadar da elimden bırakamadım.Kitabun adı:Pasifik Öyküleri...Yazarı:Somerset Maugham...Cumhuriyet Yayınları...
                                             ***
Okuldan sonra tiyatro çalışmalarımız...Eğleniyoruz,keyif alıyoruz.İyi bir ürün ortaya çıkarmaya çalışıyoruz.Öğrencilerime teşekkür ediyorum..
                                           ***
Yazmadan geçemeyeceğim cuma ve cumartesi günleri TV8 de Okan Bayülgen'in proğramları.İzlerken çok keyif alıyorum...
                                         ***
Dücane Cündioğlu...Son zamanlarımda en çok okuduğum yazar.Onu okumak,çok güzel bir yemeğin ardından kalan o tarifsiz tat gibi uzun süre lezzeti geçmiyor insanın damağından.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1816 yılında,Baltimore kentinde eski bir tapınağın duvarına yazılmış bir metin...

Habil,Kabil ve İklimya...

Maviyi Soruyordun,Mavi Bir Huydur Bizde