dua gibi yaşamak...

Dua gibi yaşamak,sakin,huzurlu,bilerek,isteyerek,iyilik yaparak yaşamak çok mu zor belki de kolay olduğu için zor...Kim demişti şimdi hatırlamıyorum:''Hayat basit olduğu için zordur.'' Haydi hep beraber bugünden başlayalım hayatı dua gibi yaşamaya...

Sana ait olanın sana ulaşmaması, sana ait olmayanın da sende kalması asla mümkün değildir...” Evrenin Sırları kitabında böyle bir cümle geçiyordu.Yaşam bir döngüden ibaret..Her şey düzen içinde,yerli yerinde..Ağlıyorsak bir sebebi var,gülüyorsak da öyle...Üzülelim kaybettiklerimiz için ama kendimi feda etmeyelim.Bilelim ki her şey de bir ''hayır'' vardır.Acıyı da yaşayalım bizi fidanı yeşerten su misali bizi daha iyi insan yapsın,ne yaparsak yapalım en iyisini yapalım...

Çoktandır bir grubtan bahsetmek istiyordum,kısmet bugüneymiş.Flört...Bu grubu ben çok sevdim,bilmem siz de sever misiniz? http://youtu.be/52CBv1AP8qg

Ay,gecenin giydiği en güzel beyaz elbise...Geceye ne de çok yakışıyor.Dün gece geceye küsmüstü,gecenin de hiç keyfi yoktu...Biraz deniz kenarında oturduk dün aksam,etraf çok karanlıktı,gözlerimiz hep Ay'ı aradı ama nafile galiba küsmüştü geceye...

Pazar günü ilk defa deprem gerçeğiyle karşılaştım.İnsanların ölümden ne kadar korktuğuna şahit oldum.Öyleki baba oğlunu bile unutup kendini dışarı atıyordu.Ya  anne öyle miydi, ilk önce çocuğum düyordu.Anne hepimizin sığınacağı güvenli liman...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1816 yılında,Baltimore kentinde eski bir tapınağın duvarına yazılmış bir metin...

Habil,Kabil ve İklimya...

Maviyi Soruyordun,Mavi Bir Huydur Bizde