"Kurduğumuz tüm hayallere rağmen değişmeyen dünyanın şerefine.'' Ulysses Gaze

...Ve insana uğruna çaba göstermeyeceği hiçbir şey verilmeyecektir...Necm Suresi 39.Ayet

İstemek,galiba sihirli kelime bu ya da dilemek,hangisi? Bir şeyi diler miyiz yoksa ister miyiz...İnsan adem alemde,en güzel varlık...Her şey insan için,ama sonrası kocaman bir boşluk..Savaşlar,gözyaşı,feryatlar hepsinin öznesi insandır.Gerçekten insan özü itibarıyla kötü müdür,mayasında hasetlik,kıskançlık,başkalarını yok etme mi vardır? Çok mu zor güzel bir dünya dilemek ya da istemek.Hepiniz okumuşsunuzdur,geçenler sanatçı Bengu bir kaza geçirdi,koruması vefat etti,kendisi kurtuldu bakın hastaneden nasıl bir mektup yazdı,mektubundan bir bölüm buraya aktarıyorum:
''Bu kazayı yaşamak bir dönüm noktası oldu hayatımda ve bence herkes yaşadığımız o kötü “an” dan birs ürü ders çıkartmıştır. Beni yaralı halimle yere yatırdıklarında ilk düşündüğüm şey veda etmek için daha çok erken olduğuydu.”İyiyim!” dedim hep, çünkü iyi olmalıydım. Daha gitme vakti değildi ve yaşayacak çok “an” vardı…Yaşamayınca bilemiyor insan.Sanki hiç başına gelmeyecek sanıyor..Ama pamuk ipliğine bağlı sanki..''

ve şöyle sonlandırıyordu mektubunu:

''İnanın hayat, dedikleri kadar kısa!!!
Ben yaşadım, gördüm,hissettim…
İkinci hayatımı yaşayacağım şimdi!!!
Doya doya, seve seve, hiçbirşeyi ertelemeden!!!
Meleğim ÜMİT beni cennetten izlerken…
Allah Hepimizi Korusun…”

Daha güzel bir yaşam dileyelim,ısrarla dileyelim.Her şey gönlümüzce olsun...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1816 yılında,Baltimore kentinde eski bir tapınağın duvarına yazılmış bir metin...

Habil,Kabil ve İklimya...

Maviyi Soruyordun,Mavi Bir Huydur Bizde