Kaza geliyorum demedi...

Bu akşam bir arkadaşımla buluşmak üzere evden çıktım.Yıldızlar güzel,dinlediğim müzik güzel,kısacası her şeyiyle güzel bir akşam olacaktı.Olacaktı diyorum çünkü tam arabayla kavşaktan geçerken bir motosikletlini hızla bana doğru geldiğini gördüm ve anda kaza olacağını hissettim.Manevra yapmaya fırsat kalmadan motosiklet geldi arabaya vurdu.Şükür ki ne bende ne de motosikletli çocukta bir şey yoktu,çocuk çok korkmuştu ben ise benden beklenmeyecek ölçüde sakin görünüyordum.Arabamda biraz hasar meydana geldi,çocuk otelde çalışıyor,belli ki maddi durumu pek iyi değildi,masrafa sokmak istemedim onu.Bundan sonra daha dikkatli olmasını tembihleyerek yoluna devam etmesini söyledim.Çocuk binbir teşekkür ederek yanımdan uzaklaştı.Arabanın önünde bir müddet durdum ve gökyüzene baktım , yıldızlar bana adeta ''Cana gelmedi,gerisini boşver''diyordu.Ben de içimden Küçük Prens'i hatırladım ve mırıldandım: “Yıldızlardan birinde ben yaşıyor olacağım. Ben gülüyor olacağım bir tanesinde. Ve geceleyin gökyüzüne baktığında bütün yıldızlar gülüyor gibi olacak… Yalnızca senin gülen yıldızların olacak!”

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1816 yılında,Baltimore kentinde eski bir tapınağın duvarına yazılmış bir metin...

Habil,Kabil ve İklimya...

Maviyi Soruyordun,Mavi Bir Huydur Bizde