BİTMEYEN...

Bugün pazar,günlerin en yavaşı belki de en güzeli. Çoğumuz diğer günleri bugün için yaşarız.Pazar günleri hayal kurmak demek,pazar deniz kenarında el ele tutuşup denizin mavisini gözlerde hissetmek,buram buram özlem kokmak demektir.Pazar günü  tomar tomar gazete okumak,mutluluk üretmek,sevgi çoğaltmak demek.Hep şunu düşünürüm:Hayatı yavaş yavaş yaşarsak daha keyifli olur.Kamlumbağları düşünelim,bir de tavşanları.Hangisi hayatın tadını daha çok çıkartıyordur sizce.Benim cevabım belli:Kamlumbağlar.''Tembelliğe Övgü''konulu bir yazı yazmak isterim.Doya doya övmek isterdim tembelliği.Pazar günü işte bu yüzden seviyorum,günlerin en tembelli.Hiç bir sonraki günepazartesine benzemez.Doğada şöyle bir kural vardır:Her şey zıddı ile  kaimdir..Pazar günün güzelse pazartesi olduğu için..Güneş daha farklı sanki o gün.Deniz daha mavi,gökyüzü daha parlak.  Muzaffer Serkan Aydın'ın İtibar dergisinde şöyle bir sözünü okumuştum:''Neye sahip olduğunuz değil, sahip olduğunuzla ne yaptığınız mühim. Hekimin de eli var, katilin de.''Pazar günü hepimiz yaşıyoruz,önemli olan nasıl yaşadığımızdır.Gülümseyelim ve her şeyin bir hikmeti olduğunu unutmayalım.Bu pazar günü Edip Cansever'in bir şiirini sizinle paylaşmak istiyorum:
''Ve ağzım ağzını öptü ise
Çünkü için sözle doludur
Elim eline değdi ise
Çünkü elin yaratılmış işler doğurur
Gözlerine baktım ise
Ki bakmışımdır
Onlar bir denizi sezme derinliğindedir
Ve saçlarına
Ve boynuna
Ve omuzlarına
Baktım ise
Ki bakmışımdır
Onlar bir kuşun uçuşunu
Sezme derinliğindedir

Ey sözlerim benim
Onlar ki bana her zaman
Bir diriliş verenedir

Meselem bitmeyendedir.''

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1816 yılında,Baltimore kentinde eski bir tapınağın duvarına yazılmış bir metin...

Habil,Kabil ve İklimya...

Maviyi Soruyordun,Mavi Bir Huydur Bizde