Türk Lokumuyla Tatlı Rüyalar

Bazı sesler vardır sizin için apayrı anlamalar duygular hissettir.Özeldir o sesler.Her dinleyeşinizde farklı bir his bulursunuz o seslerin söylediği şarkılarda.İşte benim için o ses MFÖ ve üyeleri.Mazhar Alanson,Fuat Güner ve Özkan Uğur.Bu grubu çok seviyorum.Birkaç kez canlı dinleme fırsatı da buldum.Adeta onlarla birlikte sahnede şarkı söyledim.Keyif aldım,yaşadığıma şükrettim.Mutluluğun tarifini bu şarkılarda buldum.Mazhar Alanson'a ayrı bir parantez açmam lazım kendi penceremden.Ayrı bir sesi var benim gözümde.Son günlerde bence gelmiş geçmiş en büyük albümlerden birisi olan ''Türk Lokumuna Tatlı rüyalar''ı dinliyorum.Her bir şarkısı olağanüstü.On üç şarkısını tekrar tekrar dinleyesi geliyor insanın.Yaşamın ne güzel bir şey olduğunu bu şarkılarda bulmak çok da zor değil.."Jack Kerouac'ı hatırlayalım burda:"Insan aynı zamanda Hayal Kuran Varlık demek.Düşler bizi birarada tutar.''İşte bu şarkılar tam düş kurmalık.Düş'leyelim güzel bir dünya için.Düş'leyelim kendimiz için.Düş'leyelim şarkılarda sevdiklerimizi.Düş'leyelim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1816 yılında,Baltimore kentinde eski bir tapınağın duvarına yazılmış bir metin...

Habil,Kabil ve İklimya...

Maviyi Soruyordun,Mavi Bir Huydur Bizde