Üç Nokta...

Sana şiir okudum , sarı yaprakların mışıl mışıl uyuduğu tahta masada. Rüzgarın çevirdiği sayfalarda zamanın içinde kaybolan saçlarını taradım.Anılarının izini sürdüm şiirin her dizesinde,seni bekledim her üç noktadan sonra.Üç noktayı severim ,beklemenin özlem olduğunu o öğretir kısacasık boyuna bakmadan.Hayal kurmanın, uyanık halimizin gördüğü güzel bir rüyadan ibaret olduğunu da o öğretir bize.Sarı yapraklar sonbahar rüzgarıyla nasıl da sevişiyor beyaz kediye aldırmadan,anılarımı süpürürken üç nokta. Tahta masa,Haydar Ergülen ,Beyaz kedi,rüzgar,sarı yapraklar ve sen... Aşkın ''yüz''ü( Haydar Ergülen) 1 Ey aşk adınla başlayan acemiyi terk etme, ustası olmasın sevmenin! 4 Dünyanın son uykusu kadar güzeldin 18
Tanrıyı bu kadar güldürecek ne çocukluk yaptım ki ben aşktan başka?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1816 yılında,Baltimore kentinde eski bir tapınağın duvarına yazılmış bir metin...

Habil,Kabil ve İklimya...

Maviyi Soruyordun,Mavi Bir Huydur Bizde