Masallarda Var Olan Mavi Bir Prenses..

Bayramın 2.günü.Duru gibi bir hava.Denizi seyrederken bugünkü havayı şöyle tanımlamıştım:Masallarda var olan mavi bir prenses.Güneş cömert.Salaş bir cafe Alanya Kalesi'nde. Adı Paşa Cafe olmalı.Dinlendiğimi hissediyorum bu bayramda hem ruhen hem bedenen.Acaba ''Yaşamın Güzel Şey Olduğunu'' yanımdaki bilmem kaç yıllık ağaca kazısa nasıl olur,diyorum kendi kendime.Tabiki de bunu yap(a)mıyorum. Adeta ibadet eder gibi önümde uzanan upsuz bucaksız denizin mavisindeyim.En çok hangi rengi seversin diye zaman zaman öğrencileerim sorar.Hiç tereddütsüz 'mavi' derim.Maviyi severim.Gökyüzü masallarda var olan mavi bir prenses.Ne diyordu Fethi Gemuhluoğlu :''Önce insan sonra fikir.Önce dokun sonra yaşa.Önce hayal et sonra yaşa.Önce yaşa sonra anlat.'' ve devam etti ruhumda mırıldanmaya:''Ben hayatın cezbe ve şevk üzerine kurulu olduğuna kailim.'' Yaşamak güzel şey doğrusu bu güzeli yaşayabilene...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1816 yılında,Baltimore kentinde eski bir tapınağın duvarına yazılmış bir metin...

Habil,Kabil ve İklimya...

Maviyi Soruyordun,Mavi Bir Huydur Bizde