Öğrendim...

Sonsuz bir karanlığın içinde doğdum...
 
Işığı gördüm korktum...
 
Ağladım...
 
Zamanla ışıkta yaşamayı öğrendim..."
 
***
 
"Gün geldi sonsuz karanlığa uğurladım sevdiklerimi...
 
Ağladım...
 
Yaşamayı öğrendim...
 
Doğumun;
 
Hayatın bitmeye başladığı an olduğunu...
 
Aradaki bölümün,
 
Ölümden çalınan
 
zamanlar olduğunu
 
öğrendim..."
 
***
 
"Zamanı öğrendim...
 
Yarıştım onunla...
 
Zamanla yarışılmayacağını...
 
Zamanla barışılacağını...
 
Zamanla öğrendim..."
 
***
 
"İnsanı öğrendim...
 
Sonra insanların içinde iyiler ve kötüler olduğunu...
 
Sonra da;
 
Her insanın içinde iyilik ve kötülük olduğunu öğrendim..."
 
***
 
"Sevmeyi öğrendim...
 
Sonra güvenmeyi...
 
Sonra da güvenin sevgiden daha kalıcı olduğunu...
 
Sevginin; güvenin sağlam zemini üzerine kurulduğunu öğrendim..."
 
***
 
"İnsan tenini öğrendim...
 
Sonra tenin altında bir ruh
 
bulunduğunu...
 
Sonra da ruhun aslında tenin üzerinde olduğunu öğrendim..."
 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1816 yılında,Baltimore kentinde eski bir tapınağın duvarına yazılmış bir metin...

Habil,Kabil ve İklimya...

Maviyi Soruyordun,Mavi Bir Huydur Bizde