Dolaşırım gökyüzünde gündüz gece... dans ederim rüzgarla, yağmurla...


,
“Ah benim tatlı çilem.

çaren yok, yeniden başladın.

ben aslında önemsiz biriyimdir.

onsuz biraz kötüyüm...

tek başıma metroda dolaşırım

son bir dans...

büyük acımı unutmak için.

ah benim tatlı çilem...

***

dolaşırım gökyüzünde gündüz gece

dans ederim rüzgarla, yağmurla...

biraz aşk bir parmak bal...

ve dans dans dans dans dans ederim

gürültüden korkup kaçtım

sıram mı geldi

yine canım acıyor

Paris’te tek başımayım...

ve uçarım uçarım uçarım uçarım

(vole kısmı völ diye okunuyor)

bir tek umudum var,

yokluğunda çıktığım yolda...

sensiz hayatım tıpkı

vitrindeki önemsiz bir süs gibi...

***

ben bu çilem ile

kimin bedelini ödüyorum?..

dinle kalbim nasıl harika

ben dünyanın çocuğuyum...

***

Dolaşırım gökyüzünde gündüz gece...

dans ederim rüzgarla, yağmurla...

biraz aşk bir parmak bal...

ve dans dans dans dans dans ederim...

gürültüden korkup kaçtım;

sıram mı geldi...

yine canım acıyor...

Paris’te tek başımayım...

Ve uçarım uçarım uçarım uçarım...”

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1816 yılında,Baltimore kentinde eski bir tapınağın duvarına yazılmış bir metin...

Habil,Kabil ve İklimya...

Maviyi Soruyordun,Mavi Bir Huydur Bizde