Rüya Görenler İçin İlginçtir.

Rüyalar hep ilgiçtir,tabiki görenler için.Ben de ilginç bir rüya gördüm bu gece sabaha karşı.Sabaha karşı olması biraz da korkmama neden oldu .Derler ki sabaha karşı görülen rüyalar gerçek olur.Allah korusun.Gelelim rüyama.Öncelikle çok etkiledi beni.Nasıl etkilemesin,arabamla seyir halindeyken birden kendimi uçuruma doğru giderken buldum.Ön tekerler uçuruma doğru yol alırken arabam birden durdu.Oh dedim.Şunu da dediğimi hatırlıyorum:Ekrem bak kurtuldun,hiçbir şeyi takma şu hayatta.Sonra bir kötü rüya daha gördüm ama şimdi hatırlayamıyorum.Sahi ne demiştik:Rüyalar görenler için ilginçtir.Okula geldim,hala rüyanın etkisinde.Ama bu şarkı kendime getirdi beni.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1816 yılında,Baltimore kentinde eski bir tapınağın duvarına yazılmış bir metin...

Habil,Kabil ve İklimya...

Maviyi Soruyordun,Mavi Bir Huydur Bizde