Tuhaf

Bazen insan tuhaf şeyler düşünüyor.En azından ben düşünüyorum.Dün okulun bahçesine çıktım biraz hava almak için.Ders aralarında çocukların arasına karışmayı seviyorum.Onların gülümsemesi ruhuma çok iyi geliyor.Elimde çay bardağı teneffüste çocukları seyrederken kafama yine tuhaf bir düşünce üşüştü.İlkokula giden bir öğrenci gözüme çarptı.Abisinin ve ablasının dersine ben girmiştim,üçü de birbirine  çok benziyordu.Ne tuhaf değil mi,kardeşlerin birbirine benzemesi.Diyebilirsiniz,ne var bunda,onlar kardeş benzeyecekler tabiki.Gerçekten birbirine benzemeleri normal mi,yoksa bu bir mucize mi.Bizi yaratanın kusursuzluğu mu? Tuhaf. Hayatın kendisini zaten tuhaf değil mi?En iyisi biraz daha müzik dinlemek,üşüşen bu tuhaf düşünceleri uzaklaştırmak için.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1816 yılında,Baltimore kentinde eski bir tapınağın duvarına yazılmış bir metin...

Habil,Kabil ve İklimya...

Maviyi Soruyordun,Mavi Bir Huydur Bizde