Yağmurlu havalarda şiir okunur,üşümüş elin sıcacık çay bardağına sıkı sıkı yapışır..Dumanlar dualarla birlikte göğe yükselir çaydan.

''Beni sev denizkızı, beni gözle, tanı,
kurgula, kendine çevir ve aç, bir de
beni ıslat, düğümlerimden çöz, bırak
uzaklaşayım açıklara doğru, bana ulaş ve dokun, bana dik dalgaların verebileceği
özgürlüğü ver, içine al, içinde tut ve sal,
el değmemiş bir kıyı bulursam, kimsenin
ayak basmadığı bir ada, döner seslenirim.

Ben ve sen: Bir ten karmaşası kuralım,
tuzundan kaskatı kesilsin dilim,
hızımdan tutuş ve alevlerin ucundan uç,

gece gökyüzünde bir anlığına ağalım,
sessizliğimizden tiz bir boşluk kalsın:
Beni sev deniz kızı, beni bağla, bağışla.''(Enis  Batur)


Yağmur usul usul yağmaya devam eder.İnsanlar yürür.Karanlık.Mutsuz.Sıradan.Her gün dün doğmuştur.Şimdi de batmıştır.Değişen bir şey yok.Gün aynı dün gibi.Yarın da aynı olacak bugün gibi.Umutlar hep var olacak,yarınlara dair.Düşler yaşatacak seni.Dualar var edecek seni.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1816 yılında,Baltimore kentinde eski bir tapınağın duvarına yazılmış bir metin...

Habil,Kabil ve İklimya...

Maviyi Soruyordun,Mavi Bir Huydur Bizde