Kimse Bilmez...

Antalya.Hava çok soğuk.Biz Antalya’da yaşayanlar bu cümleyi sık kurmayız.Kar nasıl yağar onu da pek bilmeyiz.Kar bu kente küseli çok olmuş.Bu aralar her yer beyaz.Görüntüler Nuri Bilge Ceylan’ın filmleri gibi.Bence zaten bu soğuk gecelerde Nuri Bilge Ceylan filmleri çok iyi gider.Bu filmleri ben sadece görselleri için izliyorum desem çok da abartmış olmam.Zaten görüntülerinde dili yok mu? Yanan bir soba sadece yanıyor mudur,yoksa yanmaktan başka çok şey anlatmıyor mudur? Kaynayan çaydanlıktan çıkan dumanın,soğumuş elimize aldığımız kahvenin bir dili yok mu? Var,elbet.Hem de çok şey anlatır bize nesneler,görseller.Zaten çağımızda ‘görsel çağ’ olarak adlandırılmıyor mu?.Neyse hava soğuk.Bu soğuk havalarda Tumblr’da,blogger'da çok güzel müzikler dinliyorum,çoğunu ilk defa duyuyorum,çok keyif alıyorum dinlerken.Paylaşmak güzeldir…




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1816 yılında,Baltimore kentinde eski bir tapınağın duvarına yazılmış bir metin...

Habil,Kabil ve İklimya...

Maviyi Soruyordun,Mavi Bir Huydur Bizde