Bazı kitaplar vardır .Kitapların çok ötesinde,İnsan gibidir.Aranızda duygusal bir bağ vardır.Hepimizin böyle kitapları vardır mutlaka.Benim içinde kitaptan çok öte üç kitap var:Şeker Portakalı,Küçük Prens,Budala...Bu kitaplardan çeşitli parçalar taşıyorum ruhumda.Bazen mutluluğuma ortak oldular,bazen üzüntüme,bazen hüznüme bazen de coşkuma. Bazen beni bilmediğim yere götürdüler,bazende bildiğim insanları ve yerleri aslında bilmediğimi anlattılar.Zamanın hiçbir şeyi düzeltmediğini sadece üzerini örttüğünü de bana bu kitaplar öğretti.  İşte ruhumda taşıdığım  o parçalardan biri:
”’Bazıları için ölmek kolaydı.Uğursuz bir trenin gelmesi yetiyordu,tamamdı bu iş.Ama benim için göklere uçmak ne kadar güçtü.Herkes engel olmak için bacaklarımı tutuyordu.”Şeker Portakalı.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1816 yılında,Baltimore kentinde eski bir tapınağın duvarına yazılmış bir metin...

Habil,Kabil ve İklimya...

Maviyi Soruyordun,Mavi Bir Huydur Bizde