Bugün Pazar...

Bugün günlerden pazar.Bu cümleyi ne zaman kursam aklıma nedense hep Nazım Hikmet'in şiiri aklıma gelir:
"Bugün pazar. 
Bugün beni ilk defa güneşe çıkardılar. 
Ve ben ömrümde ilk defa gökyüzünün 
bu kadar benden uzak 
bu kadar mavi 
bu kadar geniş olduğuna şaşarak 
kımıldamadan durdum. 
Sonra saygıyla toprağa oturdum, 
dayadım sırtımı duvara. 
Bu anda ne düşmek dalgalara, 
bu anda ne kavga, ne hürriyet, ne karım. 
Toprak, güneş ve ben... 
Bahtiyarım..."

 Bugün pazar.Hava sıcak.Gökyüzü masmavi.Deniz mavinin her tonu.Rüzgar tatlı tatlı esiyor.Kulağımda binbir melodi.Dudağımda şükür her dilde.Bugün pazar.Tembellerin günü.Hepinize güzel bir pazar günü diliyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1816 yılında,Baltimore kentinde eski bir tapınağın duvarına yazılmış bir metin...

Habil,Kabil ve İklimya...

Maviyi Soruyordun,Mavi Bir Huydur Bizde