Hayat ne tuhaf ya! Gerçekten inanamıyorum.Bundan üç yıl önce şöyle bir yazı yazmışım:
"

Degişmek...

“Bir tek gerçek var... O da kelimelerin sihirli olduğudur. O gün kâğıda yazdığım şey her şekilde kendini kanıtlamış kehanettir. Dünya döner, biz de döneriz. Her sabah güneş sadece dünya döndüğü için doğar. Ve sen her sabah yeni bir şey öğrenmek ve değişmek için uyanırsın... Her sabah yeni biri olmak gibisi var mı?” ... İclal Aydın
Uzun zamandır,blogda yoktum,hiçbir şey yapmak istemiyordu canım.Degişmek ya da dogrusu degiştirmek ne zormuş.Yaklaşık 5 yıl Demre'de severek görev yaptım.Bu yaz tayin istedim Antalya'ya...Ne var bunda diyeceksiniz,biliyorum;ama benim için hiç kolay olmadı bu degişim,cok zorlandım.Bugün arkadaşlarla cay içerken hayatın ''tesadüflerden''ibaret oldugunu düşündüm.Bir küçük tesadüf ne de cok etkiliyor insan hayatını.Yaşadıgımız büyük acılar,mutluluklar,hayalkırıklıkları,özlemler hep bu tesadüflerin eseri.Lafı fazla uzatmayalım,kıymetini bilelim arkadaşlarımızın,yaşadığımız yerin,gecirdiğimiz mutlu anların." Bu yazıdan sonra tekrar geri döndüm,şimdi tekrar Oray'a dönmek istiyorum.Hayat tuhaf işte!

Yorumlar

Unknown dedi ki…
kıymet bilmek diyince hep şu cümlem gelir aklıma
"değer vermekle kıymet bilmek arasında ciddi fark vardır"

;)
herşeyin hayırlısı
sevgiler

Bu blogdaki popüler yayınlar

1816 yılında,Baltimore kentinde eski bir tapınağın duvarına yazılmış bir metin...

Habil,Kabil ve İklimya...

Maviyi Soruyordun,Mavi Bir Huydur Bizde