Saatleri Ayarlama Enstitüsü( 3)

Öncelikle harika bir kitaptı.Altını çizdiğim çok yer oldu.Siz de mutlaka okuyun isterim. "...Ben aşktan daima kaçtım.Hiç sevmedim.Belki bir eksikliğim oldu .Fakat rahatım.Aşkın kötü tarafı insanlara verdiği zevki eninde sonunda ödetmesidir.Şu veya bu şekilde...Fakat daima ödersiniz.Hiçbir şey olmasa da ,bir insanın hayatına lüzümsuz şekilde girersiniz ki bundan daha korkunç bir şey olamaz..." "Yaşama neşesi"kavramını çok beğendim.Kitapta bu kavramdn şöyle bahsediyor. "...Bakın aziz dostum,bakın bu adamın iradesine!Bu be gayrettir,ne yaşamak kudreti,yaşamak neşesidir.Bu kudretin yanında bilgi dediğiniz şeyin lafı olur mu?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1816 yılında,Baltimore kentinde eski bir tapınağın duvarına yazılmış bir metin...

Habil,Kabil ve İklimya...

Maviyi Soruyordun,Mavi Bir Huydur Bizde