Bugün 29 Ekim Pazar.Çok güzel bir gün.Ufak bir yürüyüş yaptım.Yürüyüş kısaydı ama etkisi büyüktü.Yürürken Matt Haıg’ın “İnsanlar”kitabını sesli olarak dinledim.Zaten uzun zamandır dinliyorum,sonlardayım.Son bölüm beni çok etkiledi.Bu bölümü tekrar tekrar dinlemek istiyorum hatta kitabı alıp hep elimin altında tutmak istiyorum.Bir yaşam pusulası.İnsanın hayat anayasası.Bazılarını paylaşmak istiyorum.

“Gül,sana yakışıyor 

“Hayatında 25 bin gün olacak .Bunların bazılarını unutamayacak şekilde yaşa .”

“Mutluluk senin dışında bir yerde değil ,mutluluk senin içinde “

“Güneş batıyorsa durup izle ,ilgi sonludur ,hayranlıkla ise sonsuz.”

“Soğuk biri olma ,evren soğuk zaten.Önemli yerler sıcak yerler.

“Herkes bir komedidir .Eğer sana gülüyorlarsa asıl şakanın kendileri olduğunu anlamıyorlardır .”

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1816 yılında,Baltimore kentinde eski bir tapınağın duvarına yazılmış bir metin...

Habil,Kabil ve İklimya...

Kainat Satır Aralarındadır...İbn Arabi...